Algemene voorwaarden

House of Healthcare met maatschappelijke zetel te Ruggeveldlaan 598/11, te 2100 Deurne is verantwoordelijk voor de algemene voorwaarden. Voor alle vragen en/of opmerkingen kunt u terecht op het volgende e-mailadres info@houseofhealthcare.be.

Lees deze voorwaarden zorgvuldig door voordat u onze website en de mobiele applicatie gebruikt.

Uw toegang tot en gebruik van de dienst is afhankelijk van uw aanvaarding en naleving van deze voorwaarden. Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle bezoekers, gebruikers en anderen die de dienst bezoeken of gebruiken.

Door toegang tot of gebruik van de House of Healthcare diensten gaat u ermee akkoord gebonden te zijn aan deze Voorwaarden. Indien u het niet eens bent met enig deel van de voorwaarden dan mag u onze diensten niet gebruiken.

Artikel 1 – Definities
In deze voorwaarden wordt verstaan onder:

1.1 House of Healthcare of de onderneming: betekent alle opleidingen/trainingen, documenten, diensten en producten die geleverd worden door Apotheker Hakima Ziani namens House of Healthcare, met hoofdzetel te Ruggeveldlaan 598 bus 11, 2100 Deurne, België.

1.2 De consument, Klant, Bedrijf, Cliënt of Patiënt: iedere partij die een overeenkomst voor gezondheidscoaching, educatieve of andere diensten aangaat met House of Healthcare;

1.3 Dag: kalenderdag;

1.4 Vergoedingen: de betaling voor Producten & Diensten zoals beschreven in deze Voorwaarden

1.5 Voorwaarden: de voorwaarden voor de levering van Producten & Diensten zoals beschreven in dit document, de inschrijfformulieren  of contracten en eventuele latere voorwaarden die schriftelijk door House of Healthcare zijn overeengekomen;

1.6 Herroepingsrecht: de mogelijkheid van de consument om binnen de bedenktijd af te zien van de overeenkomst op afstand;

1.7 Overeenkomst of contracten: een overeenkomst die tussen House of Healthcare en de Klant, Bedrijf, Cliënt of Patiënt wordt gesloten in het kader van de levering van de Producten & Diensten waarin deze Algemene Voorwaarden zijn opgenomen.

 

Artikel 2 – Identiteit
Deze
algemene voorwaarden worden gehanteerd door:
House of Healthcare;
Adres: Ruggeveldlaan 598/11 te 2100 Deurne;
E-mailadres: info@houseofhealthcare.be;
Btw-identificatienummer: BE0843344526.

 

Artikel 3 – Toepasselijkheid
3.1
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van de ondernemer en op elke tot stand gekomen overeenkomst op afstand tussen de onderneming en Klant, Bedrijf, Cliënt of Patiënt.

3.2  Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van deze algemene voorwaarden aan de Klant, Bedrijf, Cliënt of Patiënt beschikbaar gesteld via e-mail of op de website.

 

Artikel 4 – Het aanbod
4.1
Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.

4.2 Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten, digitale inhoud en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen, zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten, diensten en/of digitale inhoud. Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.

4.3 Elk aanbod bevat zodanige informatie, dat voor de consument duidelijk is wat de rechten en verplichtingen zijn, die aan de aanvaarding van het aanbod zijn verbonden.

4.4 House of Healthcare zal alle redelijke maatregelen nemen om de opleidings- en coachingsinformatie correct te houden, maar kan de opleidings- en coachingstechnieken, producten en diensten te allen tijde wijzigen. House of Healthcare zal de Klant schriftelijk op de hoogte stellen van dergelijke wijzigingen.

 

Artikel 5 – De overeenkomst
5.1
De overeenkomst komt, onder voorbehoud van het bepaalde in artikel 4, tot stand op het moment van aanvaarding door de Klant, Bedrijf, Cliënt of Patiënt van het aanbod en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden.

5.2 Door een persoonlijke- en/of betalingsinformatie (zoals kredietkaartinformatie of PayPal-informatie) in te voeren op een aanmeldingsformulier, of door zich op een andere manier via een aanmeldingsformulier in te schrijven voor de programma's: elektronisch via de website of via e-mail, via een schriftelijke of mondelinge overeenkomst, of anderszins, begrijpt en stemt de Klant dat hij/zij een wettelijk bindende overeenkomst aangaat met House of Healthcare.

5.3 House of Healthcare zal uiterlijk bij levering van het product, de dienst of digitale inhoud aan de Klant, Bedrijf, Cliënt of Patiënt de volgende informatie, schriftelijk of op zodanige wijze dat deze door de Klant, Bedrijf, Cliënt of Patiënt op een toegankelijke manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager, meesturen: 

  • het e-mailadres van House of Healthcare waar de Klant, Bedrijf, Cliënt of Patiënt met klachten terecht kan;

  • de voorwaarden waaronder en de wijze waarop de Klant, Bedrijf, Cliënt of Patiënt van het herroepingsrecht gebruik kan maken, dan wel een duidelijke melding inzake het uitgesloten zijn van het herroepingsrecht;

  • de informatie over garanties en bestaande service na aankoop;

  • de prijs met inbegrip van alle belastingen van het product, dienst of digitale inhoud; voor zover van toepassing de kosten van aflevering; en de wijze van betaling, aflevering of uitvoering van de overeenkomst op afstand;

  • de vereisten voor opzegging van de overeenkomst indien de overeenkomst een duur heeft van meer dan één jaar of van onbepaalde duur is.

Artikel 6 – Verplichtingen van House of Healthcare

6.1 House of Healthcare zal de Producten & Diensten leveren zoals gespecificeerd in de inschrijfformulieren en in deze Algemene Voorwaarden.

6.2 House of Healthcare zal de Producten & Diensten uitvoeren met vakkundigheid en zorg en in overeenstemming met alle erkende praktijk - en overheidsrichtlijnen.

6.3 House of Healthcare is in het bezit van alle professionele kwalificaties die vereist zijn om de Producten en Diensten te leveren.

6.4 House of Healthcare is houder van alle noodzakelijke verzekeringspolissen die vereist zijn om de Producten en Diensten te leveren.

6.5 House of Healthcare zal de overeengekomen ondersteuning bieden voor het faciliteren van de persoonlijke ontwikkeling van de klant aan de hand van een reeks overeengekomen of voorgestelde doelstellingen. House of Healthcare kan de verwezenlijking van deze doelstellingen niet garanderen.

6.6 House of Healthcare zal trachten de klant in staat te stellen zijn levenskwaliteit te verbeteren en de door hem gewenste resultaten te bereiken. De klant is echter als enige verantwoordelijk voor het nemen van belangrijke beslissingen in zijn leven. House of Healthcare is niet aansprakelijk voor enig verlies geleden door een klant, financieel of anderszins, na aanvang van coaching sessie(s), online programma's, toegang tot het lidmaatschap of voor enig waargenomen falen door de klant, gerechtvaardigd of anderszins, om een wezenlijke verbetering van de levenskwaliteit te bereiken of om de gewenste resultaten of doelen te bereiken.

6.7 Alle House of Healthcare medewerkers zijn altijd gebonden door het medisch beroepsgeheim. Informatie verkregen van de klant wordt nooit met derden gedeeld zonder voorafgaande toestemming, behalve wanneer dit wettelijk vereist is of wanneer actie nodig is om schade aan de klant of iemand anders te voorkomen.  

6.8 House of Healthcare geeft enkel advies en zal geen diagnose(s) stellen. Indien uw opgevolgd moet worden door een (behandelend) arts, zal u doorverwezen worden.

6.9 De klant moet begrijpen dat gezondheidscoaching een aanvulling is op, en geen vervanging van, medische behandelingen of adviezen.

Artikel 7 – Terugbetalingen
7.1
Betalingen voor Producten en Diensten worden niet terugbetaald en zijn niet overdraagbaar.

7.2 Een terugbetaling wordt alleen overwogen in uitzonderlijke omstandigheden wanneer de klant binnen 7 dagen na een geboekte sessie of aanmelding voor een van de programma's of online cursussen van House of Healthcare contact opneemt. Een dergelijke terugbetaling wordt gedaan naar goeddunken van de onderneming en is onderworpen aan administratiekosten van € 50, die worden ingehouden voordat de terugbetaling wordt gedaan. Zie ook artikel 8.

 

Artikel 8 – Uitoefening van het herroepingsrecht door de consument en kosten daarvan

Als de klant gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, meldt hij dit binnen de bedenktermijn door middel van een e-mail naar info@houseofhealthcare.be.

 

Artikel 9 – Verplichtingen van House of Healthcare bij herroeping
Als House of Healthcare de melding van herroeping door de consument op elektronische wijze mogelijk maakt, stuurt zij na ontvangst van deze melding een ontvangstbevestiging.

House of Healthcare vergoedt alle betalingen van de consument binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument haar de herroeping meldt.
House of Healthcare gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de klant.

 

Artikel 10 – Uitsluiting herroepingsrecht

House of Healthcare kan de volgende producten en diensten uitsluiten van het herroepingsrecht: Digitale producten, producten zoals bijvoorbeeld tickets voor online trainingen en geboekte online coachingsessies, die niet geretourneerd kunnen worden na aanschaf.

 

Artikel 11 – De prijs
11.1
Gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de aangeboden producten en/of diensten niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als gevolg van veranderingen in btw-tarieven.

11.2 Prijsverhogingen binnen 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien zij het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen.

11.3 De in het aanbod van producten of diensten genoemde prijzen zijn exclusief btw.

11.4 De minimale duur van een coaching sessie is 15 minuten.

11.5 In het geval dat een sessie, op verzoek van de klant, plaatsvindt op een andere plaats dan online is de klant verantwoordelijk voor de door House of Healthcare gemaakte reiskosten van en naar de sessie.

11.6 Voor online aankopen is betaling verschuldigd op het moment van aankoop. Betaling kan in dat geval geschieden via de volgende betaalmethoden: creditcard, pinpas, iDeal, PayPal of overschrijving.

 

Artikel 12 – Betaling
Voor zover niet anders is bepaald in de overeenkomst of aanvullende voorwaarden, dienen de door de consument verschuldigde bedragen te worden voldaan binnen 7 dagen na het sluiten van de overeenkomst. In geval van een overeenkomst tot het verlenen van een dienst, vangt deze termijn aan op de dag nadat de consument de bevestiging van de overeenkomst heeft ontvangen.
Indien de consument niet tijdig aan zijn betalingsverplichting(en) voldoet, is deze, nadat hij door House of Healthcare is gewezen op de te late betaling en de ondernemer de klant een termijn van 7 dagen heeft gegund om alsnog aan zijn betalingsverplichtingen te voldoen, na het uitblijven van betaling binnen deze 7 dagen termijn, over het nog verschuldigde bedrag de wettelijke rente verschuldigd en is de ondernemer gerechtigd de door hem gemaakte buitengerechtelijke incassokosten in rekening te brengen.

Deze incassokosten bedragen maximaal: 15% over openstaande bedragen tot € 2.500 €; 10% over de daaropvolgende € 2.500 € en 5% over de volgende € 5.000 € met een minimum van € 50€. House of Healthcare kan ten voordele van de consument afwijken van genoemde bedragen en percentages.

 

Artikel 13 – Abonnementen

Bepaalde onderdelen van de House of Healthcare diensten worden op abonnementsbasis gefactureerd ("Abonnement(en)"). U wordt vooraf gefactureerd op terugkerende en periodieke basis. Dit wordt maandelijks of jaarlijks vastgesteld, afhankelijk van het type abonnementstype dat u bij aankoop van een abonnement selecteert.

Het abonnement wordt automatisch en stilzwijgend verlengd onder dezelfde voorwaarden, tenzij u het via mail of uw online accountbeheerpagina opzegt. Dit doet u door contact op te nemen met info@houseofhealthcare.be.

Voor de verwerking van de betaling van uw abonnement is een geldige betaalmethode vereist, waaronder een Paypall account of via overschrijving. U dient House of Healthcare te voorzien van nauwkeurige en volledige factuurgegevens, waaronder uw volledige naam, adres, provincie, postcode, telefoonnummer en een geldige betalingsmethode. Door deze betalingsgegevens te verstrekken, machtigt u House of Healthcare automatisch om alle abonnementskosten die via uw account worden gemaakt, van deze betaalmiddelen af te schrijven.

Wanneer automatische facturering om welke reden dan ook niet plaatsvindt, kan House of Healthcare een elektronische factuur uitreiken waarin wordt aangegeven dat u handmatig, binnen een bepaalde termijn, de volledige betaling moet verrichten die overeenkomt met de op de factuur vermelde factureringsperiode.

 

Artikel 14 – Tariefwijziging abonnementen

House of Healthcare kan naar eigen goeddunken en te allen tijde de abonnementsvergoedingen voor de abonnementen wijzigen. Elke wijziging van de abonnementsvergoeding gaat in aan het einde van de op dat moment geldende factuurcyclus. House of Healthcare stelt u vooraf in kennis van een wijziging van de abonnementsvergoedingen, zodat u de gelegenheid heeft uw abonnement te beëindigen voordat een dergelijke wijziging van kracht wordt.

Wanneer u onze diensten blijft gebruiken nadat de wijziging van de abonnementsvergoeding van kracht is geworden, stemt u ermee in het gewijzigde bedrag van de abonnementsvergoeding te betalen.

 

Artikel 15 – Klachtenregeling

Klachten over de Diensten en/of producten van House of Healthcare dienen zo snel mogelijk gemeld te worden. Dit kan op het volgende e-mailadres: info@houseofhealthcare.be.

Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

 

Artikel 16 – Annulering

Vergoedingen worden niet terugbetaald in geval van annulering van één sessie, een reeks sessies of andere online lidmaatschap - of programma inschrijvingen door de Klant. Indien u om een bepaalde reden een sessie moet annuleren, dient u House of Healthcare 48 uur op voorhand op de hoogte te stellen. Gebeurt dit niet dan wordt de sessie volledig aangerekend en bent u uw beurt kwijt.

Indien House of Healthcare een coachingsessie(s) annuleert, zal het volledige bedrag terug betaald worden, indien je voldoet aan de voorwaarden.

 Het is ook mogelijk met uw akkoord de sessie te herplannen. 

Artikel 17 – Geschillen

Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de klant waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend het Belgisch recht van toepassing.

 

Artikel 18 – Klant verplichtingen

18.1 De klant dient coachingsessies stipt bij te wonen, inclusief het tijdig voeren van telefoongesprekken of het tijdig versturen van gevraagde e-mails. Indien de klant vertraging oploopt ten aanzien van deze verplichtingen is House of Healthcare niet verplicht het tijdstip van de sessie te verlengen of telefoon- of e-mailberichten te beantwoorden.

18.2 De klant gaat akkoord met het betalen van de Vergoedingen zoals gespecificeerd op de inschrijfformulieren en in deze Algemene Voorwaarden.

18.3 De klant dient zich te allen tijde op een respectvolle en passende wijze te gedragen. Storend of bedreigend gedrag alleen of in groepsverband zal leiden tot beëindiging van deze overeenkomst. In dergelijke gevallen is House of Healthcare geen terugbetaling verschuldigd aan de klant.

In het geval van beëindiging dient de klant aan House of Healthcare alle betalingen voor Diensten en Producten die tot de datum van beëindiging zijn verricht, over te maken.

Artikel 19 – Wijzigingen

Ik behoud mij het recht voor, naar eigen goeddunken, deze voorwaarden te allen tijde te wijzigen of te vervangen. Als een herziening materieel is, zal ik proberen ten minste 30 dagen van tevoren kennis te geven van de inwerkingtreding van de nieuwe voorwaarden. Wat een wezenlijke wijziging is, wordt uitsluitend door mij bepaald.

Door toegang te blijven zoeken tot of gebruik te blijven maken van mijn diensten nadat deze herzieningen van kracht zijn geworden, gaat u ermee akkoord gebonden te zijn aan de herziene voorwaarden. Indien u niet akkoord gaat met de nieuwe voorwaarden, verzoek ik u mijn diensten niet langer te gebruiken.

 

Artikel 20 – Overmacht

Geen der partijen is aansprakelijk voor enige vertraging of niet-nakoming van haar verplichtingen indien de vertraging of niet-nakoming het gevolg is van gebeurtenissen of omstandigheden waarover zij redelijkerwijs geen controle heeft, met inbegrip van maar niet beperkt tot overmacht, stakingen, uitsluitingen, ongevallen, oorlog, brand, het uitvallen van fabrieken of machines of een tekort aan of niet-beschikbaarheid van grondstoffen uit een natuurlijke leveringsbron, en de partij heeft recht op een redelijke verlenging van haar verplichtingen.

Artikel 21 – Beleid voor het bewaren van gegevens en GDPR

Alle zaken die tussen ons worden besproken, hetzij persoonlijk, via telefoon, Zoom, sms of e-mail, blijven volledig vertrouwelijk. Ik bewaar en verwijder uw gegevens in overeenstemming met de GDPR en passende privacywetgeving.

Uw gegevens worden intern anoniem gebruikt om rapportages te maken om onze dienstverlening, opleiding of workshops te verbeteren.

Ik zal geen informatie over u openbaar maken zonder uw schriftelijke toestemming.